allt på samma gång :P

Idag har det hänt sjukt mycket. Mer än ni någonsin kan föreställa er!
Säger bara Grattis i förskott Ronja :P
ni förstår absolut ingenting men när allt har lugnat ner sig, så kan jag berätta allt för er ;)
vi har iallafall engelskan tills imorgon istället. och imorgon ska jag ju till ridskolan, ska börja i en ny grupp. En timme senare än vanligt. Så det blir samma grupp som förut fast med My & Elin också.
Är nervös för dom är så bra på att rida ju!
Ska snart duscha och sen gå och lägga mig, är så trött.

"Jag har känslor kvar men vet inte om jag vågar satsa allt en gång till :/ "

Puss ♥




Kommentarer
Ronja♥ skrev 2011-09-01 @ 07:09:20

taack men man får ju se vad som händer :) ♥

URL: http://lovewhitjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback