ändrade planer ;)

Imorgon så skulle jag ha varit med minna men tror hon hade match så det gick inte.
Men det blir Tilde istället.
Vi kommer vara i Flen och sen åker vi hem till mig och slaggar här.
nu ska jag duscha sen ska mamma ha datorn så jag kommer inte vara social förrän inatt någon gång vi 2 eller så.
Och förresten det där med att jag hade pojkvän och bilderna och så. ALLT var ett driv hehe :)
Jag, Pernilla och Tilde kom på det och ja det var fan kul.
För det var många som gick på det. Men det kändes dumt att ljuga för folk i chatten, men vafan skämta måste man väl få göra ibland?
Hoppas ingen tog illa upp!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback