bad update.

förlåt, men har inte varit hemma sen Torsdag morgon så har inte kunnat blogga pga det.
Men iallafall, i Torsdags var jag ju och red på ridskolan. fick min prinsessa (Donna) men sen kändes hon jättekonstig och det visade sig att hon var halt tyvär. Min fina,söta,underbara tjej!
Så då fick jag rida Knutte istället. Han var helt ok :)
I fredags så var jag ju i skolan som vanligt. flummade runt precis som alltid.
sov hos Pernillla och vi åt pizza och garvade. 
jag och Pernilla är lite i samma situation. 
Vi vet liksom inte om vi gillar "dom där människorna" mer än som vänner..
och ni förstår inte hur svårt det är att inte veta. ibland så gör man det. och när man kommer på sig själv så ångrar man sig liksom.
Kärleken är så svår..
Tack för att du alltid finns Pernilla.
6:orna hade ju sin konsert i fredags också. 
kan inte tro att det redan har gått ett år sen vi stod där. och att vi såg sådär små ut liksom :S
tiden går så sjukt fort. så därför försöker jag ta vara på tiden grymt mycket. för just den här stunden kommer aldrig komma tillbaka ;)
Puss ♥

Must everything you do make me wanna smile ♥

Kommentarer
nadia skrev 2011-08-27 @ 17:10:48

must*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback