Chill .

Sitter hemma hos Nadia nu och lyssnar på musik medans hon duschar. När Teemu kommer hem från jobbet så drar vi till Flen och handlar :)
Tror jag håller på att få någon extra tand eller något?
För det gör liksom ont längst bak bakom sista tanden. Och vistomständer får man ju.
Men inte när man är 13..
Får försöka ignorera problemet så försvinner det kanske tillslut..
brukar fungera x)
Ikväll kanske vi ska kolla på någon bra film eller något. Dom har ju typ alla filmer här så det finns nog mycket bra att välja på. Imorgon ska jag nog rida med Emmy.
Sen på Lördag ska jag och Emelie ta bilder. Det blir en fotodag alltså ;)
Så det kommer nog komma upp mycket bilder här på bloggen får vi hoppas.
Sen så ska jag ju försöka få någon bra bild som jag sen kan ha till min nya header. 
Den som är nu är ju nämligen bara tillfällig. 
Det här kanske blir sista inlägget för idag eftersom att jag ska umgås med min syster och så.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback