eminem ♥

kom hem från Nypan för ungefär en timme sen.
vi åt på Chilli Nam Nam, super gott fast man blir jättemätt!
Sen tog jag en Snickers (det är kaffe för er som inte vet) som vanligt innan vi drog hem.
Blev lite inköp också. Köpte ett rosa anteckningsblock, kan ju vara bra att ha :)
Och sånna här lappar som alltid lärarna har, det är typ som klistergrejs högst upp och så finns dom i olika färger.
Man kan typ skriva upp om man har något prov och sen klistra lappen på SO-mappen t.ex.
Sen köpte jag Hello Kitty "mobilstrumpa" eller vad man säger.
Jättesöt ju!
Och det bästa, lyckades tjata till mig en mysig stickad tröja från gina nu när vi går mot regnig och ruskig höst hihi :D
Ville egentligen ha i vit och beigebrun också men pengarna krisade ju som alltid. Och mamma vägrade köpa alla till mig :/
Men jag är nöjd med mitt val, för vitt blir alltid fläckar på och sånt. Och det syns alltid supertydligt.
Och grå passade mig bäst helt enkelt.
Nu blir det bara chill ikväll. Kommer kanske inte ens uppdatera mera idag. För runt 22 någon gång kommer emelie och vi ska vara hundvakt, vilket innebär att vi sover hos min morbror och då har vi ju ingen dator med oss.
Och vet ni vad?!
Jag kanske kanske kanske ska få åka till Gröna Lund i sommar iallafall. För Håkan Hellström ska ju dit så mamma sa att jag kanske får ändå. Även om jag har gjort så mycket saker i sommar. För jag menar Håkan, honom kan man ju bara inte missa?!
Han är verkligen min kung på kärlek. Det känns som att han liksom har varit med om allt som händer en själv. 
Folk brukar säga, "han sjunger falskt" 
Visst han sjunger inte med vackraste rösten i världen. Men lyssna på låtarna och då kommer du höra att det kommer från hjärtat och det är faktist det viktigaste med musik!
Puss & Kram på er ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback