flummig och underbar dag med mina babes!

Jani, skolan tar mycket av min lediga tid som ni har sett. Men jag försöker uppdatera så ofta jag kan.
Ska få pengar på mobilen ikväll också så då blir det mobilbloggning ;)
Haha men nu ska ni få höra massa kul!
Idag var jag med Patricia, Veronica och Pernilla.
Vi köpte boost (en energidryck) och flummade sönder.
Veronica och jag typ skrek och massa...
sen så la vi oss i trappor och garvade sönder och klättrade runt. Asså min och Veronicas humor, den slår fan allt!
Patricia och Pernilla flummade också men dom skämde iallafall inte ut sig :)
Sen så skulle jag med 7 bussen hem :(((
Inte kul. När vi satt vid station och väntade så kom en liten gubbe fram, med lång, vit mustach och börja snacka.
Och efter att ha känt hans andedräkt så förstod vi att han var full :S
Och han började svamla om massa skit och jag svarade typ lite ointresserat och så för jag trodde han skulle dra då.
Men då säger han "snacka inte SKIT!!!" och typ slår näven i andra handen och går mot mig.
Då skakade jag kan jag säga.
Men då började han snacka med Pernilla och vi lyckades tillslut dra därifrån.
Så jag vill bara säga en sak.
DET FINNS GOTT OM SJUKA MÄNNISKOR!
Och vet ni, nu är jag lite säkrare på vad jag ska plugga vidare till. POLIS POTATISGRIS TÄNKER JAG BLI :D
hahahah. nej men det verkar sjukt nice, asså inte att bli typ en polis som tar snattare eller något sånt skit.
Utan typ mordutredare som på filmer och sånt.
Fast det är ju 2 år kvar tills jag ska bestämma mig så jag hinner kanske ändra mig.
Men en sak kan jag säga, JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!
För dom är helt underbara. Ni skulle bara veta.
Får försöka spela in någon gång så kanske ni kan få höra lite hiih.
"Shakiie, shakiie bitches!"
haha Pernilla,Patricia och Veronica kan bara fatta det där :P
Men det var iallafall min dag, PussPuss ♥

Kommentarer
Veronica skrev 2011-08-24 @ 22:05:33

Vi måste ta & va igen snart, när du kan längre :(

Haha älskar våran humor den är så speciell, Jag fattar liksom inte hur man kan ASG till precis ALLT som vi :o haha ♥

URL: http://veronicaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback