Haterz, vad är det ni aldrig fattar?

Skrev just med en tjej som jag inte känner, vet inte ens vem hon är.
Men när man ser någon kommentera Ronjas inlägg och skriva "han är bög vad är det ni inte fattar?"
då blir jag förbannad! Börjar faktist tro att ni som är den här gruppen som kallar honom bög och sånt.
Är ni typ avis på honom för att han är känd, snygg och sånt?
Eller har ni verkligen ett sånt ointressant liv att ni måste kommentera och trakassera oss Bieber-fans?
Båda alternativen låter ju lika patetiska. Någon gång kommer ni förhoppningsvis växa upp och kunna bete er lite mognare.

Sitter här med Tilde och vi har dygnat. Eller ja jag har tagit en powernap men iallafall :)
Vi har kollat på film hela natten och nu känner jag mig jätteseg. Men vi ska gå ut med vovisarna nu så vi får höras senare.
Puss ♥ 


Som ni ser på bilden så ser han väl inte speciellt gay ut?
Eller ni kanske har fel på synen också..man börjar undra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback