hello :)

Vaknade för ungefär en timme sen. Har sovit som en stock. idag blir det nog bara att försöka ta det lugnt och överleva dagen tror jag :)
Ska prata med mamma om hon kan köpa hårfärg till mig, hoppas :D
Imorgon ska jag iallafall vara med Minna. En av mina gamla vänner från min gamla skola. ser fram emot att träffa henne. för det var verkligen jättelängesen!
Nu ska jag nog städa mitt skrivbord som är väldigt stökigt :/
Sen får jag se vad dagen blir av :)
Puss ♥

Älskar den här bilden !



Drömprinsen och hans kärlek på tca.
Jag tar detta ganska bra, fast man önskar ju att det var jag som satt där
bredvid den underbaraste människan i världen.. ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback