huvudvärk,ont i halsen och en släng av dödsångest=skolan börjar snart.

Har inte varit hemma för jag har varit i Nyköping och varit med mina kusiner och nya vänner. 
Har haft grymt chill.
Känns helt sjukt hur tiden bara försvinner. Vill bara lägga mig ner och dö!
Löven börjar gulna, regnet bara öser. Jag orkar inte seriöst!
Blev jätteirriterrad nyss för hade suttit jättelänge och funderat på vad jag skulle skriva. Och sen trycker man på någon knapp och allt försvinner..
Då fick jag något dampryck också. 
Om det regnar såhär på Måndag då tar jag fram min mysiga varma vinterjacka, jag skämtar inte!
Nu ska jag bara sitta inne i värmen och lyssna på universums underbaraste röst, Justin Drew Biebers.



Justin & hans flickvän Selena Gomez. Innerst inne måste jag erkänna att dom faktist är söta tillsammans. Jag är glad för din skull Justin. Du är min dröm, bara att få träffa dig, se dig göra det du är bäst på, det skulle göra mig lycklig för resten av livet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback