ibland blir det inte som man tänkt sig..

Hade egentligen tänkt gå och lägga mig runt 22 ikväll (igår) och nu har det liksom gått 6 h sen dess och jag sitter fortfarande vid datorn och försöker vara social.. Hatar när man är så slut i kroppen men att man är hyper i hjärnan och samvetet!
Dessutom så råkar detta ALLTID ske när man inte har sina babes här som man kan flumma sönder tillsammans med..
Men ska försöka hitta på något som jag kan fördriva tiden med litegrann. Ska kolla lite kläder på nätet och se om man hittar något som man blir förälskad i, vilket jag troligtvis kommer bli. You know me :P
Redigerade några bilder förut och sånt, blev faktist ganska nöjd. Har förut alltid varit den personen som alltid är för lat för att orka hålla på med sånt. Men är omvärlden social så får man vara social med sig själv hehe ;)
Puss & Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback