i'm a shopaholic, and i love it (y)

Tilde och Ronja har varit hos mig sen i Måndags. Vi har skrattat och flummat massor!
Underbara är ni tjejer! ♥
Dom åkte hem idag och jag åkte till Nyköping, toppade håret och klippte upp lite. Nöjd faktist.
Fast ingen kommer säkert se så stor skillnad.
Fick precis Spotify Premium av mami, tack ♥
Och sen fick jag nya jeans och ett par spets tights och sen en t-shirt.
Hon är bäst!
Vill träffa folk, någon som orkar med mig ikväll? :P
Måste börja skärpa mig med bloggandet! Tycker synd om er läsare, men nu svär jag på bieber att jag ska uppdatera ;)

Puss ♥





Jag vet vad som måste göras
ändå sitter jag kvar här
i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback