jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din ♥

HEMMA NU ÄNTLIGEN.
Ska bara mysa och ta vara på den här sista veckan nu.
tänker nog faktist inte åka bort något nu sista veckan. För jag orkar verkligen inte.
Tror jag börjar få en släng av förkylning nu också. Har ju hostat slem i typ en månad och nu har Ronja smittat mig också..
Vad ska mer gå åt helvete då?
Ska äta kyckling och klyftpotatis snart.
Gott!
Vill ha min mobil men den ligger hemma hos syster yster..
Funderar på att försöka tjata hit henne. Annars så blir det nog en tripp till Sparreholm imorgon.
Nu ska jag droga Eminem lite mera. Han är så grym!
Men vi hörs senare ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback