kan inte mitt liv någon gång vara som i en film?

Varför är kärlek underbar i filmer, men aldrig i verkligheten. Seriöst har aldrig någonsin upplevt kärlek som i en film.

* Jag vill att Edward ska offra allt för mig och älska mig på samma sätt som han älskar Bella.

* Jag vill att Jamie ska köra efter bussen jag sitter i och förklara hur mycket han älskar mig. (som i love and other drugs alltså)

Jag vill bara någon enda gång att mitt liv ska vara lite mer som i en film.
Inte bara sitta här och åldras medan tiden bara går.
Och inget gör man åt det heller.
Vill egentligen bara gå och lägga mig nu men eftersom att jag sov till ungefär halv 4 så kommer jag inte somna än på ett tag.
Men jag vet iallafall hur jag vill ha min film ifall det blir någon.
Justin ska komma till den lilla hålan där jag bor och tuta och veva ner rutan. Be mig åka med och sen ska jag aldrig mer någonsin återvända. det ska föralltid vara han & jag. få tillbringa sitt liv tillsammans med en sån underbar människa. det skulle bli den bästa filmen någonsin.
för mig iallafall.
Imorgon ska jag nog åka med mamma till Nyköping. Kanske blir något inköp till min lilla garderob får man hoppas.
Ska köpa lås och lite skolgrejer iallafall.
Sen ska jag nog försöka tjata om hårfärg också.
Ska hoppa av bussen sen i Sparreholm och vara hundvakt, tillsammans med Emelie (kusin) och mormor.
Det blir nog mys.
Sen vet jag inte vad som kommer ske. Tror inte jag har planerat något med någon. Men ni vet senil som jag är så skulle det inte förvåna mig om jag ska göra något då. Kommer väl på det snart isåfall får jag hoppas.
Nu ska jag ut med Sebastian för han ska röka, Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback