känner mig redan skoltrött.

skolan börjar snart, sjukt känns det. och vi går mot mörker och kyla igen. GUD VAD KUL VA?
Sen kommer det en vår och ett sommarlov som bara flyger iväg. Måste tiden gå så jävla fort?
Känns verkligen som att man knappt hinner med att leva.
Men tänker försöka träffa så många som möjligt nu sista veckan.
Kommer ju gå till halv 5 på Torsdagarna i skolan. Vilket innebär att jag antingen måste skolka från sista lektionen.
Men det är ju liksom orkester och det är ju liksom den som gör att det blir musikklass.
Så om jag inte ska gå på den kan jag ju lika gärna byta till en vanlig klass.
Eller så måste jag byta ridgrupp. Eftersom att jag rider varje torsdag och jag ska vara i mellösa kl halv 6 (en timme efter jag har slutat skolan)
måste försöka hitta en smart lösning för jag tänker inte välja bort något, speciellt inte min underbara, flummiga och älskade ridgrupp.
Snart ska jag till nadia och hämta min mobil, som jag har saknat grymt!
Puss ♥

Kommentarer
Ronja♥ skrev 2011-08-16 @ 20:18:09

Duuu! får fan byta klass!!♥♥

URL: http://inlovewhitjb.blogg.se/?tmp=09104221
Lollo skrev 2011-08-16 @ 23:25:34

Du får inte byta grupp i alla fall!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback