Love ♥

Ja, nu finns det nyheter att berättas. Igår så var jag med tilde och pernilla, och min sötnos Christoffer.
haha tror ingen vet vem han är men han är underbar :)
och nej han har inte fb, men ska tjata på honom att skaffa det.
som ni har läst så har jag ju förut skrivit om hur svårt det är att få den man älskar. 
Men jag väntade och så hittar man någon från ingenstans som liksom börjar gilla en.
Och sen blir man världens lyckligaste.
Så jag tror faktist på kärlek nu, trots alla svek :)
Puss på er.
nu blire bilder ♥





kärlek ♥



Och JA!
Ni ser inte i syne, jag och Pernilla skulle ta en bild tsm och när vi kollar genom alla bilder
så ser vi vad som skymtar i bakrunden, not so fun ..

Kommentarer
Anonym skrev 2011-08-09 @ 12:19:55

man ser ju att det ät tilde och du -.-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback