mitt i natten som vanligt.

har blivit en nattuggla av mig ..
för kanske bara ett år sen så var jag typ aldrig någonsin uppe senare än halv 2.
nu sitter jag här kl 3 och tröstar mig med det bästa som finns, MUSIK!
Börjar faktist oroa mig på riktigt om hur jag ska kunna komma upp på morgonen när det är "time for school" snart igen..
Men det som jag oroar mig mest över är hur jag ska klara mig utan dom här ensamma nätterna?
förstår att det inte låter så lockande att sitta uppe hela natten och lyssna på musik och försöka vara social med någon på fb men tro mig. Jag mår på något sätt bättre av det. 
Låtarna liksom tröstar mig lite grann.
Och nu ska ni få lyssna på en av de vackraste låtar jag någonsin hört.
min lista på sånna låtar är ganska lång men den här är riktigt fin!




Godnatt, för det här blir sista inlägget för inatt ♥

Kommentarer
Lollo skrev 2011-08-16 @ 12:06:57

Sjukt bra och fin låt! Vi måste va snart!Jag saknar dig ju!<3
Clevler skrev 2011-08-20 @ 09:45:20

hehe, nattuggla? går du och lägger dig vid den tiden eller så? ifall inte min mamma säger till mig är jag vaken till 4-5...

URL: http://magnific.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback