någon som kan bygga en tidsmaskin till mig?

skulle bara vilja resa tillbaka i tiden, och komma till den 15 Juni 2011. Minns inte ens vad jag gjorde första dagen.
Tror faktist att jag var med Emmy. 
Snart har det gått 2 ½ månad sen dess.
orkar faktist inte börja skolan, inte nu. kan jag inte bara få någon vecka mer..
skulle göra vad som helst för att göra den här sommaren ogjord. för det finns många saker som jag ångrar.
Jag ångrar alla mina flörtar. på sätt och vis. ångrar att jag inte har åkt och hälsat på Donna något.
Att jag inte tältat en enda gång, eller fiskat...
Känns inte som att det har varit sommar :(
Om ett halvår sitter vi i snöstorm fyfan. Någon som ska utomlands i vinter och kan ta med mig i resväskan eller något? :)
Nej men får hoppas att det går bra nästa gång vi säljer valpar så ska vi nog åka till Thailand. Det vill iallafall jag och mamma :D



googlade på thailand och resultatet blev sånna här ljuvliga bilder!
många också!
dit MÅSTE jag åka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback