nya planer för framtiden ;)

som ni alla vet så börjar ju skolan snart.
inget som man direkt längtar till men jag har iallafall gjort lite planer på hur jag ska sköta mig och sånt :D
När skolan börjar.. (22 aug)

* Då ska jag börja gå på idrotten!

* Jag ska plugga på ALLA läxor!
* Jag bara äta godis/läsk och andra sötsaker på Lördagar. (Men energidryck får jag dricka varje dag)

Det är ju inte många saker men tro mig i mitt liv så kommer de här få "reglerna" ge en stor betydelse.

Imorgon drar jag till Emmy tidigt vid 12 någongång kanske sen så åker jag vidare till Syster yster och umgås lite med henne och Teemu, kommer nog slagga i Sparreholm så någon som vill ses eller något?
Det här blir nog sista inlägget för ikväll för jag borde nog snart försöka sova med tanke på att det är en dag imorgon också.
Ni får ha det bäst mina söta bloggisar! ♥




SAKNAR DENNA HÅRFÄRG GRYMT JÄVLA MYCKE!



Kommentarer
Ronja♥ skrev 2011-08-11 @ 13:47:20

Vi måste vara snart BBY och du vi börjar 23 kl 8 slutar 12 :D ♥

URL: http://inlovewhitjb.blogg.se/?tmp=09104221
lollo skrev 2011-08-11 @ 23:34:12

Vi MÅSTE va innan skolan börjar!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback