skapligt seg..

vaknade typ 11 imorse. det var bra för jag vill kunna sova inatt.
Men kommer väl få 3-4 h sömn ändå för jag vill verkligen inte börja skolan nu.
Jag orkar inte. Känner mig inte ordentligt utvilad liksom.
förlåt för dålig update men jag har segat mig hela dagen. Och ska snart äta mitt första mål mat för idag.
Kycklingrulle (y)
Sen ska jag färga håret mörkbrunt :D
Köpte hårfärg förut. Hoppas det blir bra iallafall ;)
Kommer nog lägga upp bild ikväll på resultatet.
Puss ♥



(haha jag smygfotade lite i skolan förra terminen)



Suddig men ändå ;)

Kommentarer
Ronja♥ skrev 2011-08-22 @ 16:32:22

OMB fan vad ful man kan vara då!!♥

URL: http://inlovewhitjb.blogg.se/?tmp=22162134
Veronica skrev 2011-08-22 @ 16:51:31

Asså när hade du tänkt ta bort den dära jävla bilden ? <3

URL: http://veronicaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback