SVART :P

Nu är mitt hår ungefär svart, blev väl inte helt nöjd men det kommer blekas.
Sov 4 h inatt så jag är helt slut. Men jag ska ändå gå till Gårn ikväll med Emmy som jag har saknat grymt!
Första skoldagen var ju ändå ganska chill bara att vi var tvungna att gå hel dag. (till 14.35)
Vi slipper iallafall våra mini skåp nu så jag är ganska nöjd.
Ska gå och lägga mig tidigt ikväll. Kommer väl komma hem 10 ungefär och då ska jag lägga mig direkt.
Skulle kunna sova nu men skulle typ inte somna ikväll då ju.
Nu ska jag chilla en stund och sen gå och möta Emmy. Uppdaterar lite senare ;)
Puss

Före:


Efter:


Ursäkta mitt fula face på bilderna men ni får stå ut.
Nu vet ni hur det blev iallafall :)

Ronja på bild ♥

Kommentarer
Ronja♥ skrev 2011-08-22 @ 16:33:32

Oh. fan vad snygg jag är då haha ♥

URL: http://inlovewhitjb.blogg.se/?tmp=22162134
Pernilla skrev 2011-08-25 @ 22:54:02



URL: http://nillazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback