Tilde Åhlin, du är grym!

Nu var det ett tag sen vi hördes hörni!
Var ju med några av mina babes i Flen igår, sen skulle jag och Tilde hem till mig med sista bussen. 
Sen var bussen sen. Och vi gav upp om att vänta.
Men jag och Tilde skulle till Malmköping så var det bara!
Vi ville ha o'boy och var allmänt irriterrade på pissvädret och så.
Har en film som ligger på min fb så ni får kolla den där. 
Men sen hade vi tänkt att gå på kyrkogårn kl 12 men vi bangade när kl var kvart i 12. Vafan det kan ju komma ett spöke :O
Vi har iallafall haft grymt kul fast vädret inte var så bra ..
Nu ska jag vara lite social på fb.
Puss ♥


Älskar denna bild! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback