usch vilken jävla natt :S

som säkert ni också hörde/såg så har inte den här natten varit särskilt mysig..
Jag hade somnat vid 12 någon gång och sen vaknade jag vid 3 eller något och hörde åska och blixtrarna kom hela tiden. Tycker att den här sommaren har haft tillräckligt många sånna nätter.
Men fler kommer det säkert bli..
Jag gick upp vid 9 idag för annars kommer jag ju inte kunna somna ikväll och då blir jag trött till skolan.
Idag ska jag be mamma boka tid till navelpiercing. Hon har ju faktist lovat. kommer bli så lycklig då.
Sen är då frågan om jag ska pierca mig någonstans i ansiktet. Har ju alltid velat haft i underläppen. På mitten.
Men skulle jag passa i det? :S
Nu är solen framme iallafall så vi får hoppas att det blir så hela dagen.
Nu ska jag äta en frukt eller något till frukost ;)
Puss ♥

Kommentarer
Jojo skrev 2011-08-28 @ 11:53:14

nej ussssh va fult me pircieng i läppen de e ju tiiep ute. finast utan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback