förlåt söta läsare!

världens sämsta uppdatering eller vad? :S
Har haft fullt upp.. Och nu tänker ni säkert "skyll på det"
men det är faktist sant. minns inte ens senast jag var hemma, och då är det illa. Sov hos Ronja i Lördags.
Kom hem på Söndagen. Lämna väskan och drog och mötte Emmy och hennes pojkvän.
Sen kom jag hem idag och har varit hemma nu på kvällen. Imorgon ska jag till Nyköping och shoppa lite.
Med sötisarna Tilde och Ronja! :D
Sen drar jag hem senare vid 5 och är med Emelie Ericson och Emmy :)
Ska försöka ta lite bilder imorgon så lägger jag upp det på bloggen sen.
Kollade precis på Johan Falk. Grymt snygg Joel är! :)))
Finns så många kända killar som jag tycker är grymt snygga. Så jag tänkte göra en lista på mina favoriter ;)

Samuel Haus.
En av mina absoluta favoriter :)


Johnny Depp.
Bryr mig inte om hur gammal han är, han kommer alltid vara snygg!


Joel Kinnaman
Snygg som satan!


Robert Pattinson.
Vem drömmer inte om att få spela Bella liksom? :)


Jake Gyllenhaal.
love him ;)


Nu tänker ni, "har hon inte glömt något?"
Men nej det har jag inte!
Ni vet man sparar ju det bästa till sist ;)

JUSTIN BIEBER.
Är, och kommer alltid vara min underbara snygging ♥
Du gör mig lycklig bara av att andas !

Se så fin han är :') ♥

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback