fyfan vad jag älskar er ♥

Tänkte bara göra ett grymt inlägg om min fantastiska och underbara vecka.
På Måndagen så kände typ ingen varandra. Man kollade lite på varann och så. Jag fick min prinsessa Donna :)
Sen efter första natten så hade alla garvat och var jätte tighta. Lärde känna nya människor och lärde mig massa nytt.
Elin var ny ledare och vi var hennes första elever (y)
Vi kastade melonkärnor på henne hah. och hon visade sin vita rumpa för oss när vi åkte traktor haha. Jag ramlade av när vi skulle hoppa över tunnor. Men vafan jag är nöjd ändå för på höjdhoppet så hoppade jag 75 cm och slog mitt rekord :D
Alla näckade på kvällen, det var fett kul xd
Julia körde upp en tampong för första gången och hela lägret stod utanför och coachade henne :P (tom ledarna)
Vi blev som en STOR familj!
Natalie,Sofia och Erica ramlade också av men det gick bra för alla. Natalie behövde bara sy 7 stygn i ögonbrynet.
Men hon är så tapper så hon hoppade bana dagen efter. Karolina spelade gitarr och vi sjöng allihopa tillsammans varje kväll. Jag blev Veckans: Elins teoripärla :)
Jag antecknade varje lektion till skillnad från vissa andra hahahahah xd
Sofia muuhhade till slut så vi fick våran älskade ko tillslut.
Sara snackade om sex hela tiden och vi förklarade för henne vad 69:an var xd
Hon ville typ ringa heta linjen hela tiden och om jag ska vara riktigt ärlig så har ingen någonsin på något läger varit ärlig hela tiden, vi har verkligen bjudit på oss själva. På spökkvällen ville alla slå ihjäl varandra för vi skulle sova ute under en pressänning och fick tävla om kuddar,täcken,madrasser och myggmedel. Mitt lag vann madrasser,täcken och kuddar. Dom andra vann myggmedel (y)
Vi sov där i 6 h och jag vaknade och hade en äcklig spindel jävel på mig.
Sen åkte vi hem och sov till typ halv 12. 
Jag kan inte säga allt som vi har gjort för då skulle jag få sitta här och skriva i flera timmar.
Men jag älskar och saknar er så jävla mycket vi måste ses nästa år också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback