haha skaffa ett liv!

Ja läsare, ni har säkert sett mina snälla kommentarer jag får !
fattar inte vad ni vill?
ha uppmärksamhet?
snälla skaffa er ett liv. något fel på er är det ju.
om ni vill att jag ska skriva om er i min blogg så har ni lyckats nu.
ni får ju gärna vara så mogna och kommentera era namn också, eller ni kanske inte vågar?
Om ni mår bättre av att kommentera taskiga saker så visst då är ni jävligt patetiska.
Fortsätt ni, jag tänker inte sluta blogga ändå så.
Och om ni tycker min blogg är så jävla töntig så får jag bara fråga, HAR JAG BETT ER ATT LÄSA?!
ursäkta men man blir inte lite trött på vissa människor ibland.
Sov hos Pernilla igår och kom hem vid 7 idag. Vi har haft det jättenice!
Vi har varit ute och jag har läst Pernillas sms som tog 2 h ungefär haha.
Vi har druckit en hel del energidryck också, vi flummar sönder som vanligt.
Älskar dig gumman, tack för dagen och gårdagen. 
Nu ska jag kolla på film. 
Puss ♥

Uppdatade by A.L [Kodare för denna hemsida]: IP-Adressen är nu blockad från att kommentera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback