hey babes :)

fick ett samtal från min gamla musiklärare idag, hon ville att jag skulle sjunga några låtar på sparreholms träffen, iiih tror ni man vågar eller? :S
Tror jag kanske ska ta med någon men vi får se hur modig jag är. Vad tycker ni, ska jag sjunga själv eller inte?
Kommer iallafall bli kul oavsett vilket :D
Har typ värsta förkylningen och så åskar det och blixtrar ute...
asså ni är så jävla underbara som läser även fast jag knappt bloggar, det är ju ni och inte jag som håller bloggen vid liv!
Fortsätt såhär bra så blir det bara roligare och bättre blogg!
På Lördag blir det att vara med Ronja och Tilde tror jag :) 

Puss, skriver lite senare om jag har något kul att skriva om ;) ♥




älskade kusin och jag ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback