MALMAMARKEN !

Helt underbar helg!
Har inte hunnit uppdatera bloggen som ni kanske har sett. Men har haft massa underbara tjejer här så vi har varit på marknaden och köpt Justin Bieber grejer. Köpte en 3D affisch med Justin och sen en kopp så nu kan jag käka frukost och se honom medans jag dricker oboy eller te :)
Vi har åkt massa karuseller och gjort massa andra busiga saker hehe :)
Jag tror faktist att jag börjar gilla Malmköping nu. Förut hatade jag det här stället.
Jag typ sov här men jag var i Flen hela tiden.
Men nu känner jag lite fler folk och en del är ju rätt okej :)
Vill faktist inte flytta längre, och det är bra ;)
Och vet ni?!!?!
Jag är med i en tävling så att jag kan vinna ett luktprov på Someday :))))
Jag är typ helt överlycklig. Fatta att veta hur den luktar?
Om du vill vara med i tävlingen så kolla in http://emmathorslund.myshowroom.se/
Hennes blogg är jättebra och jag brukar följa den så det tycker jag du också ska göra ;)



Bilden är tagen vid sjön i Malmköping, vackert eller hur? :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback