mysig kväll med mamma :)

Kollat på en bra film med mamsen och ätit lite godis.
Love and other drugs hette filmen. Har velat sett den länge men han liksom inte blivit av förrän nu.
Grät typ nästan på slutet, så himla gulligt :)
Imorgon ska jag åka till min syster i Sparreholm och sova hos henne.
Vi ska kolla film,äta godis och prata lite för vi har inte träffats på jättelänge.
Sen på Torsdag ska jag nog vara med Lovisa. Om det är fint väder åker vi nog ut till badet i Sparreholm.
Sen på Lördag kommer nog Pernilla hit och kanske sover här :)
Kommer nog vara med Pernilla sen resten av helgen sen. Så den här veckan kommer bli kul :P
Jag ska försöka sova snart, annars kommer jag ju sova bort hela dagen imorgon.
Det här får bli sista inlägget för ikväll.
Puss & Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback