Pernilla ..♥

Att du och jag skulle bli såhär bra vänner,
att du tycker om mig..
det är så svårt att förstå.
Men jag älskar dig och kommer aldrig lämna dig.
Pernillas ord till mig:

' du är den viktigaste personen i mitt liv,
vad skulle jag göra utan dig ?
Jag är ingenting utan dig,
Jag lovar, jag kommer aldrig
lämna dig. Vad som än händer,
så kommer jag alltid stå vid din sida.
Du finns alltid där när jag behöver
prata, även om det är roligt eller
tråkigt att höra, så lyssnar du.
Och jag kommer alltid finnas
där för dig, vad det än gäller!
Jag kan inte ens beskriva hur
mycket du betyder för mig.
Du är den enda som verkligen
bryr sig, du är underbar, bästavän!
Ingen kan ta din plats i mitt hjärta. 
Du är min andra halva, skulle inte
klara mig utan dig. Jag älskar dig syster, 
bästavän, föralltid

Ronias ord till Pernilla:

Hur ofta möter man någon som är som en själv?
Då menar jag inte till utseendet. Men på insidan.
Där är vi tvillingar eller något xd
Du säger mina meningar när jag precis ska säga dom.
Vi tänker på samma saker.
Och hur ofta blir vi osams, har ju aldrig hänt?
Ändå har vi känt varandra i 1 år nu..
Vi lämnar aldrig varandra.
Jag kan lita på dig till 100 %
för du är en av dom som aldrig har svikit mig.
Jag är så glad att jag fann dig gumman.
När vi är tillsammans så är vi oslagbara.
Jag har alltid kul med dig.
Du kommer alltid komma först.
Vad som än händer.
Vi kan gå genom eld, genom vatten, genom livet.
Kommer aldrig släppa dig. 
Jag kommer aldrig ge upp om att vara din vän.
Spelar ingen roll hur osams vi blir. 
Du är den som står skrivet med den starkaste skriften i hjärtat.
Du kommer aldrig suddas ut..
Aldrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback