snälla bli min igen..

Ronia och hennes problem med hennes killar..
Önskar jag kunde skriva allt så öppet men det går inte.
Har liksom inte kunnat sluta tänka på en person i en hel vecka. Och det gör det inte lättare att jag ser honom varje dag heller..
Kan det inte bara flytta hit en perfekt kille? Som tar kontakt själv. Och som är helt perfekt för mig.
Det är vad jag väntar på. Men frågan är hur länge?

Idag har jag varit med Lollo, vi var typ vid sjön en stund och köpte glass, alltid lika gott :)

Kollade på Easy A imorse. Den var jättebra faktist. Så jag tycker ni ska se den om ni inte har sett den ;)

Tilde köpte löshår igår :)


I'm lovin' it ♥


Lollo ♥



Bild från när jag var hemma hos ronja :)

right now :)
puss på er ♥

Kommentarer
Lollo skrev 2011-08-08 @ 23:36:00

DAMN YOU RONIA!!! jag är ju ful som stryk!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback