tilde och ronja idag :P

skulle egentligen åkt till kusin idag men mamma var förkyld så vi åker nog imorgon istället.
så idag träffade jag tilde och ronja i flen. lika roligt som alltid :)
På Lördag ska Pernilla sova här tror jag. Hoppas! :D
Sen skulle jag kanske sova hos henne på Söndag.
Ni tycker säkert att jag uppdaterar dåligt, jag håller med. Men om ni börjar kommentera lite mera så blir det lättare för mig att uppdatera. Jag lovar. Så nu tycker jag att ni ska kommentera lite saker.
Ni får fråga mig vad ni vill. Jag svarar :)
PUSS ♥



Mina sötisar, ni är olagligt söta :) ♥

Kommentarer
Ronja♥ skrev 2011-07-15 @ 11:48:12

hehe snygg man är på bilden då haha♥

Längtar till jag kommer hem :D ♥

URL: http://inlovewhitjb.blogg.se/
Amanda skrev 2011-07-15 @ 12:27:12

Din blogg är bra:) Du verkar ha det bra i flen:) hoppas vi ses snart<33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback