underbar start på dagen...NOT!

vaknade halv 8 på soffan och hade typ somnat till filmen som jag och mamma skulle kolla på igår.
Hade inte tvättat bort sminket och nu hittar jag inte min mobil!!
Får seriöst panik på mig själv.
Kan inte somna om nu heller så får typ sitta hemma och glo tills alla normala människor vaknar..
Igår var jag i Nyköping och shoppade med Tilde Åhlin och Ronja Lidström, glömmer aldrig den dagen !
Haha tror bilderna kommer upp på fb när dom har internet.
Igår kväll så var jag med Emelie. Sen kom Ebba och Moa. Sen drog Emelie hem kl 22. Sen var vi med Amanda och Jossan.
Men nu ska jag äta frulle, puss ♥

Kommentarer
EmelieZ skrev 2011-07-27 @ 18:08:43

varför säger du aldrig till nr du är i nyköping ? ser var ooch varannan dag att du vart i nyköping men inte fan säger du till när du är et .... :( <3

URL: http://eemmmelliiiezzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback