friends, I can't live without them ☺

sitter och funderar på alla underbara människor jag möter i mitt liv varje dag.

"Vem är den mest ensamma människan på jorden?"

"En austonaut i rymden?"
Det kan man ju tro..
"Någon som är fast på en öde ö?"
No.

"Den som inte har några vänner, säger killen utan vänner."

Och jag håller med honom. Iallafall jag hade varit väldigt ensam utan mina vänner.
Men nu ska jag berätta om min dag. Vet inte riktigt varför jag skrev det men jag kände bara för det. Och det är ju så sant.
Läste precis en fin text om mig. Från min söta rara Pernilla Nilsson. 

Vill ni läsa?
Då ska ni kolla hennes blogg tycker jag!
http://nillazz.blogg.se/

Men idag har jag varit i skolan. Försov mig, SÅ ovanligt! Men sen så kom jag iväg med 08.49 bussen iallafall.
Sen så har det mest varit chill idag. Fika 2 gånger och så. Imorgon ska jag iväg till skola igen men då är det städning och sen Brännboll med B-laget.
Ska försöka hinna klart så mycket som möjligt nu så jag kan lämna in det mesta. Vill absolut inte ha kvar massa skit i 7:an.
Men alla ni som är mina vänner. TACK! För att ni är det. Ni gör min dag toppen och ger mig en knuff när jag halkar efter i livet. Ni betyder ska ni veta.
Nu ska jag plugga.
See ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback