hahah fan vilken midsommar xd

Ja ni vill antagligen inte veta vad jag gjorde på midsommar..
Men jag tänkte berätta det ändå ;)
Emmy och jag var först nere vid hosjön för att Emmy ville ragga killar.
Sen så kom det typ värsta gänget ner dit som var packade. Typ 23-24 år. Sen så trodde dom att vi var 92:or?
Liksom hallå? Min syster är 93:a och jag ser ju fan inte äldre ut en henne. Så dom måste ju varit packade. Men sen så var vi med dom när dom drack och fullaste personen typ klättra på taket och allt. Sen fick jag typ massa red bull det var fett nice. Men det hände ganska mycket igår och jag orkar inte ta allt.
Men nu ska jag typ börja fixa mig för jag ska till flen och träffa Ante.

Puss&Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback