helvete vad statistiken ökar när man skriver om negativa saker :p

kollade just min statistik och såg att den hade ökat betydligt. men det är väl klart. det är ju roligare att läsa om problem och bråk en att läsa om någon som har det perfekta livet. Den här veckan går jag bara 3 dagar för på Torsdag så ska min klass åka till Parken Zoo :p
Jadu Veronica, Gujje måste ju tro att vi är typ 5 år eller något? Liksom hon kan ju lägga dem där 14 000 i våran klasskassa så att vi får en grym klassresa i 9:an istället..
Haha jag och Veronica är fett lack på Gujje :D
Men nu ska jag snart gå och lägga mig och messa med folk :)
Imorgon äre ju dags för skola igen.
Godnatt sötnosar ♥

Kommentarer
X skrev 2011-06-07 @ 07:31:19

Inte messade du med mig iaf...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback