I will never trust you again..



Tror du att du är någon när du skickar en tjej i 9:an på mig?
Man börjar ju undra om hon kanske är lika omogen som dig..
Du tror att du inte ska få dina fucking pengar av mig. Jag sa aldrig att jag inte skulle ge dig dom.
Det var du som trodde så om mig. Och då inser man ju hur bra vi egentligen måste ha känt varandra, inte så jävla bra. Så du vet så är det ingen som vill veta av dig mera. Alla dina vänner i skolan hatar dig.
Juste ska du inte börja säga att vi mobbar dig också? Sånt brukar ju du hålla på med. Klaga på att du blir mobbad av alla. MEN VEM FAN ÄR DET SOM HAR VARIT MED DIG SNART 1 TERMIN?
Du sa att jag inte kan vara snäll. Och som du sa, nu ska du få se hur jag blir när jag verkligen inte är snäll.
Jag kommer inte gå tillbaka till dig och bli vän med dig igen. Jag skiter i om någon annan gör det men jag kommer så fan heller göra det iallafall. Så kom inte och böna och be om mig för du kan glömma mig. Hoppas du läser detta..

Kommentarer
Veronica skrev 2011-06-06 @ 12:47:28

Äre josefin som är på hugget nu igen ? ^o)

Haha det är ju skrattretande !

URL: http://veronicaholmqvist.blogg.se/
Veronica skrev 2011-06-06 @ 12:52:37

Äre Josefin som är på hugget nu igen ^o)

HAHA, Det är ju förfan skrattretande !

URL: http://veronicaholmqvist.blogg.se/
Veronica skrev 2011-06-06 @ 12:53:55

haha oj råkade visst dampa lite på enter knappen xD
ddeniseanneroth skrev 2011-06-07 @ 16:58:53

Finns ronia ,'även fast vi inte är lika mycket som förut, saknar dig gumman . vi får väl ta en helg & rida som du gärna vill. Veronica kan kanske vara med ;)

pusspuss på dig gumman ♥
Linnea Swärd skrev 2011-06-09 @ 19:51:01

Men gud vad hon håller på -.-

URL: http://linneasward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback