miss u emelie ♥

Sov på soffan inatt. Somnar typ alltid där haha :P
Men nu ska jag fixa mig och sen möta Emmy vid busstation kl 13. Vi ska dra till hosjön och bada :D
Nu har jag lärt mig programmet och jag längtar faktist,känner mig inte så jättenervös faktist :)
Men hoppas inte Donna typ ska stanna i hörnet och bajsa eller något för då DÖR jag. Eller att hon vägrar gå ner på tygeln. Hoppas man får rida fram ordentligt innan så blir det ju betydligt lättare.
Gud vad jag saknar min kära kusin Emelie. Vi borde ta någon dag på stan snart eller något.
Men nu måste jag tagga, så puss sålänge ♥


Om kusiner ändå kunde vara lika.. men tyvär så är ju jag och Emelie varandras motsatser, haha ♥

Kommentarer
Emelie skrev 2011-06-11 @ 13:34:42

saknar dig me sötnos och ja vi är varandras motsatser och du har turen och blev den fina <3

URL: http://eemmmelliiiezzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback