SOMMARLOV!

Kom nyss hem från skolavslutningen.
Liksom nu?
Helt förvånad faktist. Alla andra skolavslutningar brukar sluta vid sådär 9-10 max?
Men nu kommer man hem kl 13...
Dessutom fanns det ingen taxi hem för oss i kören som var tvungna att vara kvar på alla skolavslutningarna.
Så jag fick vänta ca 1 h på bussen, KUUL .. :/
Men nu är jag hemma och kommer slippa skola på LÄNGE!
Så skönt det ska bli. Och när man kommer tillbaka i höst så slipper man gå i 6:an. Då slipper vi Lillprinsen!!!!
Men nu ska jag bara njuta av mitt Sommarlov.
Ska försöka blogga mer nu när jag är ledig. Och skriva lite roligare inlägg förhoppningsvis !
Puss på er ♥

Kommentarer
AdrianL skrev 2011-06-15 @ 16:21:48

Haha, lyllo dig, fick vänta 2h!

URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback