Superhelg!

Äntligen är det helg! Men snart blir det ju ännu bättre, SOMMARLOV!
De närmaste dagarna ska jag bara ha det super. Idag så badade jag och red med Lovisa. Jag red hennes häst för första gången och hon var jättemysig.
Sen imorgon så ska jag kanske åka till Eskilstuna och shoppa skor. Sen när jag kommer hem ska jag dra ner till Hosjön och bada. Sen på Söndag ska jag tävla. Det är lingondressyr vilket passar mig väldigt bra eftersom att jag blir meganervös på tävlingar. Jag ska rida dressyr Lätt C:1 på min underbara Donna.
Hoppas hon går fint som jag vet att hon kan. Ska försöka hinna med att va med Pernilla i helgen men i värsta fall får det bli på Måndag eller något. Jag ska fråga henne. Sen på Tisdag kommer Veronica hem till mig, vi ska bada i sjön då. Sen på Onsdag är det skolavslutning. Jag längtar sönder. Men idag så försov jag mig till 10 i 9. Vilket betyder att jag var tvungen att vänta tills nästa buss gick kl 11. KUL ..
Nu ska jag kolla på Wallander: Mörkret med familjen. Sen ska jag ringa Nadia också.
Puss på er <3

BILD PÅ LOVISA OCH MIKLA, NI ÄR SÅ FINA! ♥

Kommentarer
Pernilla skrev 2011-06-13 @ 07:48:07

Jag kan typ vara när som helst bara pappa, rolle eller morfar är ledig så att jag kan få skjuts till dig och hem igen. Jag älskar dej bästavän!<3

URL: http://nillazz.blogg.se/
Lovisa skrev 2011-06-13 @ 20:33:46

Tack Ronia! du och donna med!<3<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback