Underbar dag med den bästa ♥

Idag så kom Pernilla till mig. Vi drog ner till Hosjön och tog lite bilder. Kommer lägga ut på bloggen sen ifall hon skickar dom. Sen så gick vi hem till mig och åt. Sen så provade vi massa bikinis och sånt för vi ville bada och Pernilla hade ju ingen bikini. Men det löste sig tillslut. Vi hade iallafall grymt kul och måste ju göras om fan!
Men imorgon ska jag och Emmy på Amazon festen. Hoppas det blir nice. Senast jag var på Amazon...nej usch det ska vi inte ens tala om!
Men nu ska jag nörda mitt TheSims. Sen ska jag sova. 
Godnatt ♥


I love u babe!

Kommentarer
Pernilla skrev 2011-06-18 @ 01:58:17

Jag hade sjukt kul gumman, måste göra om det, och tack för kvällen på Amazon oxå. Jag älskar dej babe ! <3

URL: http://nillazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback