en trött ronia.

Jaha idag blev det en hemma dag trots allt. Nadia och Teemu (min syster & hennes pojkvän) kom till oss och vi gick upp till heden och grillade korv. Det var mys. Men nu ska jag bara fixa allt och sen sova för jag är dödstrött. Sov 5 timmar inatt och om 9 timmar ska man ju upp..
Fast jag vet inte riktigt om det blir någon skola faktist. Jag orkar verkligen inte. Kan ingen ge mig lite energi och lust till att gå till skolan?
Men nu ska jag och mamma beställa avslutningsklänning till mig :)
Imorgon ska jag iallafall åka till Nyköping och ta en fika på stan med Emelie.
Förresten ingen som vill köpa en skitsöt valptik för 5000?
Hör av er till mig isåfall ;)
Puss & Godnatt på er!

Lilla Bebisen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback