FLODA KONSERTEN IN MY ♥

Gud vad kul det är att ha konsert!
Särskilt floda också. Alla är så glada och stämningen är verkligen på topp. Det gick skitbra med alla låtar och nu är jag faktist 100 % säker på varför jag åker buss och går upp så tidigt för att gå i flen. Musik är så grymt kul! Det är jämt folk som frågar "Hur orkar du gå i Flen?" eller "Flens skola suger, hur orkar du gå där?" Men nu vet jag svaret. Om man inte går i musikklass kan man verkligen inte föreställa sig hur underbart det är :D
Men nu ska jag ha en myskväll och vara uppe sent. Eftersom att min helg börjar redan nu ;)
För bästa klassen får ju vara lediga!
Vi hörs imorgon läsare, nu börjar min helg. PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback