fyfan för jävla förkylning!

nu har jag precis vaknat efter att ha sovit 3 h. Har inte hunnit göra ett dugg. Idag har jag varit jätteförkyld men jag gick till skolan för att jag ville gå med Emmy på gårn ikväll. Det skulle jag inte få göra om jag hade varit hemma från skolan. Så jag gick. Men sen när jag kom hem så var både hon och jag FÖR förkylda för att rida. Och är man för förkyld för att rida, då är det illa..
Så jag har sovit istället. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem, hon skulle handla glass till mig. Glass är faktist något av det godaste som finns när man är sjuk. 
Men jag blir nog hemma imorgon från skolan så då kommer jag nog blogga lite mer. 
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback