helgen.

I helgen har jag varit med Emmy och Rasmus. Vi var på gammaldagsmarknad i Lördags och sen sov jag där. Idag har vi fiskat men vi fick bara mört. Haha det är kul att fiska när man får abborre men inte något annat. Rasmus fick typ napp på något jävla monster! Haha måste fan vart gammel gäddan..
Hade förresten en underbar dröm inatt. Haha, alla i B-laget bodde typ i ett hus. Typ som i Big Brother haha :P
Sen så blev jag tillsammans med en i 9:an. Haha säger inte vem men det var sjukt kul i B-lags huset. Ni skulle varit med! Snart har vi ett mini-lov ju! Fett chill!
Men aja. Den här veckan framför mig kommer bli underbart kul!

* Måndag: Vara med Emmy och sen chilla på gårn.
* Tisdag: Vara med Lollo.
* Onsdag: Lana med Rasmus,Marcus och Emmy. 

* Torsdag: Ridskola, höjdhopp dessutom.
Sen i helgen ska jag vara med Elias någon dag. Annars blir det bara chill!
Hörs imorgon. PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback