helt vanlig dag :)

Idag så var jag i skolan. Fast jag försov mig så jag kom in till skolan vid kl 9. Sen åkte jag till Lollo direkt efter skolan. Vi åkte ut till stallet och tog en ridtur i skogen. Det var askul. Nu har vi byggt hinder också så man kan hoppa. Sen åkte jag med 18.48 bussen hem. Jag gick till affären och handlade lite när jag kom hem. Sen så duschade jag innan Blue Bloods började. Jag har börjat älska det programmet! Imorgon är det ridskola. Så jag vet faktist inte om jag kommer hinna slänga in något inlägg. Men det får vi hoppas på! Nu måste jag gå och lägga mig, jag är jättetrött och jag får inte försova mig imorgon!
Puss & Kram

Kommentarer
Jessica skrev 2011-05-17 @ 14:42:57

ANMÄL DIG TILL DAGENS BLOGG !

http://sweetielarsson.blogg.se/2011/may/dangens-blogg.html

URL: http://sweetielarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback