I don't want you back!

Nu har jag nyss ätit min lunch. Idag är det 2 veckor sen jag blockerade alla facebook spel! Äntligen har man lite fritid. Men mamma tjatar om datorn nu för jag har suttit här sen halv 9 imorse. Nu ska jag gå ut och baka kakor. För jag är fett sugen på något gott :)
Jag vill SHOPPA!
Men nu ska ni få lite låtar från min spotify playlist.
Jessie J – Nobody's Perfect

Eric Amarillo – Om sanningen ska fram (Clubedit Radio)

Eamon – Fuck It (I Don't Want You Back) - Dirty

Chris Brown featuring Justin Bieber – Next To You

Jessie J – Price Tag

David Guetta – Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & Flo Rida)

David Guetta – Who's That Chick ? (Feat. Rihanna)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback