min vecka :)

I Onsdags så åkte jag ju till Nyköping och träffade min kusin och min moster. Vi tog en fika på stan och gick lite i affärer. Sen åkte jag till Emmy och vi red. Lipton bockade av mig men annars var det roligt. Efter vi hade ridit drog vi in till Malmköping en sväng. I Torsdags var jag ju också ledig så då var jag med Emmy i skolan istället. I Fredags så var jag med Tilde, Veronica, Pernilla, Emelie och Alma. Sen i Lördags så åkte jag till Emmy och vi red. Hulan badade med Emmy kanske 30 m ut i vattnet. Så det var ungefär 20-30cm av Emmys kropp som var ovanför vattnet.
Idag så har jag ridit långritt på Komet. Han ska ju säljas den lilla gubben. Så det här var sista gången jag red honom :(
Nu ska jag äta men vi hörs imorgon. Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback