nu väntar älsklingen ♥ (sängen)

Nu har jag precis duschat och sen plockat ögonbrynen lite. Jag blev faktist nöjd. Tror jag börjar vänja mig lite vid att det gör ont så nu gör det inte så ont längre ;)
Jag och mamma hämtade min klänning idag också. Den är ju så vacker. Den passade också, det trodde jag inte att den skulle göra men det gjorde den. Så nu är det bara skor som saknas! Det kommer troligtvis bli svårare att hitta eftersom att storlek 35 inte finns så ofta i högklackat. Men hoppas jag hittar något. Ska åka till Eskilstuna i helgen tror jag. Då får vi hoppas att jag hittar något :)
Här är bild från Coffee House i Nyköping. Köper alltid kladdkaka och en snickers där. Big Love ♥


Godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback