ny blogg :)

hejhej, nu har jag skaffat ny blogg. Tog bort den gamla och fixade en ny, fast det är ju fortfarande samma namn.
Adrian har hjälpt mig med designen och fixat header också, tack Adrian!
Vad tycker ni om den?
Idag ska jag och Lollo rida ut, vi ska åka till Mellösa och typ rida runt sjön där, så det kommer bilder ikväll :)
Det är SÅ skönt att solen skiner idag, det är perfekt ridväder. Funderar på att ta första doppet idag!
Det borde ju vara ungefär 10-11 grader i vattnet nu. Och snart är det bara en månad kvar tills sommarlovet. Och jag vet inte ens vad jag ska ha på mig !
Men när jag kommer hem ikväll ska jag beställa någon av alla mina alternativ jag har.
Hörs senare!

Kommentarer
Emelie Z skrev 2011-05-07 @ 19:07:58

Den är as fin ju :)Det gjorde Adrian bra :)

Och Justin gör sig fin brevid dig <3

URL: http://eemmmelliiiezzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback