Saknar dig Komet ♥

Nu har jag och Lollo lämnat Komet. Snyft :'(
Jag kan inte förlora djur helt enkelt. Jag gråter bara. Ärligt jag ska sluta fästa mig vid djur!  Dom ger en mycket kärlek men någon gång så måste man klara sig utan dom. F.o.m idag så ska jag och Lollo klara oss utan Komet. Aldrig mer rida honom,aldrig mer leda honom ut och in i hagen. Gud vad vi ska sakna dig Komet.
Men aldrig,aldrig ska vi glömma dig! Du får det bra nu med en liten härlig ryttare!
Men idag har vi visat runt nya 6:orna. Dom ser SÅ små ut. Jag kan inte fatta att det där var jag, för ETT år sen. Kände mig mycket större..
Imorgon är det floda. I have a problem.... VAD I HELVETE SKA JAG HA PÅ MIG?
Fick liksom reda på idag att man skulle ha svart/vitt. Så man han ju inte direkt shoppa :/
Men något ska jag riva fram ur min gaderob. Men jag skriver imorgon innan jag ska till skolan.
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


För att komma till startsidan, Klicka på headern
Trackback